To je skroz ok, u tome i jeste poenta. Ne vozi se džip vožnje radi, nego bržeg i lakšeg stizanja na neka lepa mesta radi. A da li ćeš dalje da nastaviš bajkom ili pešice, zavisi od terena. Po nekom mom skorašnjem iskustvu, uglavnom su mesta gde hoću da se zavučem kad izađem iz džipa za divokoze, pa bude slabe vajde od bajka (tegliti ga na leđima ili gurati nema baš mnogo smisla). Ima još jedan problem sa nošenjem bajka, a to je adekvatan nosač ako planiraš da putuješ po ekstremnijim terenima. Ako ga staviš pozadi na kuku smanjuje ti odlazni ugao i moraš veoma da paziš kako voziš. Ako ga staviš na krov situacija je još gora, jer rizikuješ da ti ga svaka niža grana skine odozgo. Najpametnije je da skineš točkove i da ga upakuješ U auto, ali onda uglavnom ima mesta samo za jedan bajs (mada, kada tegliš sto, stolice i ostatak kamp i rescue opreme za dvonedeljnu ekspediciju, i to je pitanje da li može da stane).bachaman wrote:Uh rado bih posedovao džipa, ali samo da bih mogao da se odvezem do neke vukoj....e , gde bih nastavio bajkom.
Bosna kraj leta - 5 dana, 3 jezera
Moderator: Moderatori
Re: Bosna kraj leta - 5 dana, 3 jezera
Re: Bosna kraj leta - 5 dana, 3 jezera
To smo najbolje shvatili sada u Bosni, i stvarno je to evolutivan poroces svakog freebikera
- koji traži izgovore da ne vrti pedale - selimo se u prave bezbiciklaše
Šalim se, stvarno život počinje tamo gde prestaje asfalt - moraću to da nalepim na džipa kada ga kupim... To je super ako hoćeš i porodici, ili supruzi koja nije fizički izdržljiva, ili Tomi tastu, ili sebi na lakši način da pokažeš vrh
Polako shvata to i Baća - i već mu se priviđaju džipovi oko kuće
- dok ne kupiš jedan nema slika
A što se tiče transporta bajka za asfalt je najbolje na krov - to sam izanalizirao, a za offroud nisam razmišljao, ali ovo što kaže Sale ima smisla... Znači staviš ga napred na haubu - kao trofej


Šalim se, stvarno život počinje tamo gde prestaje asfalt - moraću to da nalepim na džipa kada ga kupim... To je super ako hoćeš i porodici, ili supruzi koja nije fizički izdržljiva, ili Tomi tastu, ili sebi na lakši način da pokažeš vrh
Polako shvata to i Baća - i već mu se priviđaju džipovi oko kuće


A što se tiče transporta bajka za asfalt je najbolje na krov - to sam izanalizirao, a za offroud nisam razmišljao, ali ovo što kaže Sale ima smisla... Znači staviš ga napred na haubu - kao trofej

Re: Bosna kraj leta - 5 dana, 3 jezera
Ono što za svakog bajkera koji je podlegao iskušenju da kupi terenac predstavlja otežavajuću okolnost u očuvanju idealne proporcije jahanja bicikla i stiskanja pedale jeste činjenica da, u proseku, četiri točka stižu dalje, odnosno do više mesta i do ozbiljnije divljine nego dva
. Bicikl ima prednost samo na mestima gde zbog širine može lakše da se provuče, a 4x4 praktično ima prednost što se tiče prohodnosti u svim drugim situacijama - na teškoj podlozi (blato, kolotrazi, neravno kamenje, gusto rastinje), pri gaženju vodenih prepreka, na ekstremnim nagibima (bilo uzbrdo ili nizbrdo).
Naravno, bicikl ima tu prednost neposrednijeg doživljaja okruženja kroz koje se krećeš i nesmetanog pogleda 360 stepeni oko sebe, ali i to može da reši jedan Wrangler kad mu se spusti platneni krov i obori šoferka
. Još kad elektromotori dobiju stanarsko pravo u terencima pa više ne bude ni buke...


Naravno, bicikl ima tu prednost neposrednijeg doživljaja okruženja kroz koje se krećeš i nesmetanog pogleda 360 stepeni oko sebe, ali i to može da reši jedan Wrangler kad mu se spusti platneni krov i obori šoferka

Zapravo, za nekoga ko uvek želi da ima svu svoju ofroud opremu sa sobom (uključujući i bajk), Hilux ili neki sličan pikap od 5+ metara nema alternativu. Tu upakuješ u sanduk sve što ti treba i savršeno je zaštićeno, bez obzira na teren po kojem se krećešbarda wrote: A što se tiče transporta bajka za asfalt je najbolje na krov - to sam izanalizirao, a za offroud nisam razmišljao, ali ovo što kaže Sale ima smisla... Znači staviš ga napred na haubu - kao trofej

Re: Bosna kraj leta - 5 dana, 3 jezera
Upravo pogađam cenu za desni bubreg i čim ga prodam, uzimam terenca
Barda, za to vreme ti lagano stavi fotke da se uploaduju
Šalu na stranu, zaista mi se svideo onaj Suzuki SX4, samo što on i nije baš pravi džip,
ali dovoljno je visok da može da savlada prepreke koje običan putnički auto ne može.
Mada, što kaže Sale, kad poželiš da natrpaš sve što ti treba, onda je tu Hilux jedino rešenje.
Eh...da smo Ameri...

Barda, za to vreme ti lagano stavi fotke da se uploaduju

Šalu na stranu, zaista mi se svideo onaj Suzuki SX4, samo što on i nije baš pravi džip,
ali dovoljno je visok da može da savlada prepreke koje običan putnički auto ne može.
Mada, što kaže Sale, kad poželiš da natrpaš sve što ti treba, onda je tu Hilux jedino rešenje.
Eh...da smo Ameri...
