
E, upravo ta oscilacija me brine, naime ona nije tako zanemarujuća, posebno kad sam ga onako "zverski" poterao, imao sam utisak da će me izbaciti iz sedla. Korman sam morao da držim kao kod motokultivatora, dok sam oscilirao amplitudom od 1-1.5m. Spust sa Fruške Gore brzinom iznad 60km/h ... paa, bilo bi recimo...zanimljivo.IRalic wrote:Sto se voznje bez ruku tice, to je na ovakvoj masini neizvodljivo (kombinacija centra teze i geometrije urpavljanja)
jer kada pustis upravljac on pocinje da oscilira i oscilacija se pojacava.
Sve dok ga drzis, bar lagano jednom rukom, i time neutralises oscilacije sve je ok.
Moguća greška: 1x meri, 2x seci! Prilikom navarivanja zadnje viljuške dodatno sam je pomerio na dole(dat neki ugao u odnosu na glavnu cev), misleći "od viška glava ne boli", više mesta za lanac, bb za frtalj niži, trail ostaje u opsegu 45-50mm. Šipak. Ipak je empirija majka teorije... Izgleda da ugao čeone cevi od 75-76 je ipak strm.
Rez, zadnja viljuška u osi sa glavnom cevi, ugao72, trail 65-70mm (rake ne pipam samo na moranje) Da li je moguće da sa takvim malim odstupanjima postižemo željeni efekat? Hmmm... To se dokazuje samo na jedan način, ali hebiga pada sneg, duva vetar (ako dosad nije, našao je kraj januara da to radi kad je jarovizacija strnina ionako gotova, oh well...)
Sve će to biti A O.K.

Pozdravi!