Možete odahnuti... više nikada nećete čuti ono: "Sneg je iznenadio putare..." jer tu je novi, revolucionarni, digitalni: Bike-Plough 2000 GLX.. Turbo.. Injection.. Sport... 4x4 !!!
Zahvaljujući našem reporteru Velji sa BGWireless-a koji je ulovio prototip na test-poligonu, možete pogledati ekskluzivne snimke ovog čuda domaće inventivnosti:
... a tu je i video snimak kako biste se uverili u njegovu senzacionalnu efektivnost:
http://rapidshare.com/files/8630395/Bik ... _.mp4.html
Pozovite odmah i Bike-Plough dolazi na vašu adresu da reši sve vaše snežne probleme !
A ako pozovete u roku od 2,7 minuta dobićete i set otvarača za kornjače kao i češalj za lavabo - potpuno besplatno !!!
OVO JE PONUDA KOJU NE SMETE PROPUSTITI !!! ;D
Bike-Plough !!! :)
Moderator: Moderatori
Ovaj odmah da ide u Zavod za intelektualnu svojinu .
Posle toga obavezno na Mašinski fakultet da dobije atest za taj komplikovani elektro-hidro-pneumatski mehanizam podizanja i spuštanja plough-a.
Dalje, obavezno da stavi lance na pogonski točak. Bolje će ići uzbrdo i neće biti kažnjen i isključen iz saobraćaja zbog nemanja obavezne zimske opreme.
Servisirati isključivo u ovlašćenom servisu.
Moj predlog: razmotriti mogućnost pogona na oba točka (2x2). Odlično za blato, a za sneg da i ne govorim.
.
Dalje, obavezno da stavi lance na pogonski točak. Bolje će ići uzbrdo i neće biti kažnjen i isključen iz saobraćaja zbog nemanja obavezne zimske opreme.
Servisirati isključivo u ovlašćenom servisu.
Moj predlog: razmotriti mogućnost pogona na oba točka (2x2). Odlično za blato, a za sneg da i ne govorim.
.
Smatram da bi bilo korisno da se doda i reduktor, kao i blokada diferencijala, а sve to u cilju sprečavanja zaglavljivanja u dubokom snegu. Kao opciona oprema može da dodje i Traction Control, čisto radi lakšeg ubzravanja.Goran wrote:Moj predlog: razmotriti mogućnost pogona na oba točka (2x2). Odlično za blato, a za sneg da i ne govorim. .