Warrior trike
Moderators: IRalic, Moderatori
Warrior trike
Posle mnogo godina želje, 5 godina planiranja i primrema, nepuna tri meseca proizvodnje, konačno je gotov !
Pre godinu dana dobio sam u jednoj trange frange transakciji, uputstvo za izradu AZ Warrior trikea. Transakcija je bila bezvezna, ali je zato uputstvo original. nekih 17 dolara.
Osnovu pogona chini Shimano Nexus 8, napred je Santour XTC 48/38/28. Napred su BB5 kočnice a nazad jedma mala poslastica. Ručna kočnica - Pošto mi je trebala leva ručica menjača, desna mi je bila višak, i tako... ručna kočnica
Izuzetno je zgodna kada se ustaje i kada se seda. Cevka na kojoj je nameštena služi kao držač zastavice (na žalost trenutno nemam sliku)
zastavica je napravljena od štapa za pecanje i sigurnosnog prsluka. A može i da se spakuje kada se ne koristi.
Najveći deo proizvodnje je otišao na sistem za upravljanje. Originalno rešenje je značajno promenjeno, tako da na ovoj verziji osovina nije šraf već je integrisana sa ostatkom ramena.
Planirao sam inicijalno da imam jednu ručicu kočnice, ali se ispostavilo da je pravi pakao podesiti ceo sistem.
Na slici se vidi beli U flah, koji je služio kao spojka, sada su ostali samo njegovi ostaci...
Tricikl ima dva trkača,
Na slici se vidi zadnji. povratni deo lanca ide ispod njega, kroz baštensko crevo.
Trike ima retrovizore, koji su izuzetno korisni. Sedište je iz Staintrikes, vrlo prihvatljive cene (u poredjenju sa stranim sedištima).
toliko.
ležeči...
Veselin
Pre godinu dana dobio sam u jednoj trange frange transakciji, uputstvo za izradu AZ Warrior trikea. Transakcija je bila bezvezna, ali je zato uputstvo original. nekih 17 dolara.
Osnovu pogona chini Shimano Nexus 8, napred je Santour XTC 48/38/28. Napred su BB5 kočnice a nazad jedma mala poslastica. Ručna kočnica - Pošto mi je trebala leva ručica menjača, desna mi je bila višak, i tako... ručna kočnica
Izuzetno je zgodna kada se ustaje i kada se seda. Cevka na kojoj je nameštena služi kao držač zastavice (na žalost trenutno nemam sliku)
zastavica je napravljena od štapa za pecanje i sigurnosnog prsluka. A može i da se spakuje kada se ne koristi.
Najveći deo proizvodnje je otišao na sistem za upravljanje. Originalno rešenje je značajno promenjeno, tako da na ovoj verziji osovina nije šraf već je integrisana sa ostatkom ramena.
Planirao sam inicijalno da imam jednu ručicu kočnice, ali se ispostavilo da je pravi pakao podesiti ceo sistem.
Na slici se vidi beli U flah, koji je služio kao spojka, sada su ostali samo njegovi ostaci...
Tricikl ima dva trkača,
Na slici se vidi zadnji. povratni deo lanca ide ispod njega, kroz baštensko crevo.
Trike ima retrovizore, koji su izuzetno korisni. Sedište je iz Staintrikes, vrlo prihvatljive cene (u poredjenju sa stranim sedištima).
toliko.
ležeči...
Veselin
Re: Warrior trike
Čestitam, izgleda odlično!
Da napraviš možda neki snimak sa vožnje?
Da napraviš možda neki snimak sa vožnje?
Re: Warrior trike
bice i snimak, možda već sledeći vikend.
zaboravio sam da kažem da je sedište fantastično. još mora sve da se malo utegne, ali nema toga što prva rupa na asvaltu neće staviti na svoje mesto.
zaboravio sam da kažem da je sedište fantastično. još mora sve da se malo utegne, ali nema toga što prva rupa na asvaltu neće staviti na svoje mesto.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Warrior trike
s zakasnjenjem (mada, nikad nije kasno ) cestitke! Zaista toliko dugo planiranja i svega, ali na kraju se ipak isplatilo veoma solidnim trajkom
Da nam se dugo izlezavas u sreci i zdravlju!
Lezeci pozdrav
Da nam se dugo izlezavas u sreci i zdravlju!
Lezeci pozdrav
Re: Warrior trike
pozdrav.svidjami se projekat
kako si zadovoljan .. kako ide.. i ono naj.. gde si uzeo sediste i koliko para?
kako si zadovoljan .. kako ide.. i ono naj.. gde si uzeo sediste i koliko para?
-
- Posts: 6
- Joined: 13 Sep 2014, 16:48
Re: Warrior trike
Odlično izgleda, svaka čast. Kako se pokazao u vožnji, izdržljivost, udobnost? Warriora sam sam snimio i jako mi se svideo još pre nekog vremena kada mi se javila ideja za izradu trajka. Kaži mi za te planove jel su ti stigli u papirnom obliku ili u nekom elektronskom? Još jednom svaka čast
Re: Warrior trike
trajk je fenomenalno udoban. Često mi se dešava na Kritičnoj da mi se drugari žale kako su se umorili, kako ih bole ruke, noge. a toga na trajku nema (osim nogu). Naravno Stainovo sedište je u tome u ogromnoj meri zaslužno.
Što se vožnje tiče, sve je drugačije. Uspon manje je naporan nego na biciklu, ali po cenu brzine (koja je u tom slučaju drastično sporija). Nema šprinta, barem ne onog klasičnog kada ustaneš i pustiš da ti težina tela pomaže. Svaki okret je iz snage, što može da rezultuje sporijom vožnjom (čak i ako imaš više kondicije od bicikliste). Naravno sve je stvar vežbe.
U gradu, manje možeš da se provlačiš, što može da bude problem, ali uz pametnu rutu, i strateško korišćenje trotoara, to ne mora da bude mana (opet si mnogo brži od saobraćaja).
Bezbednost: problem je recimo kada presecaš malu uličicu a na samom ćošku je parkiran auto. Praktično dok ga ne obidješ ne vidiš da li ima nekoga u poprečnoj ulici. Ovo znači da u takvim situacijama uvek moraš da staneš (nema proletanja, čak i kada imaš prednost).
Problem su i poprečno parkirani automobili koji izlaze u nazad (nema šanse da te vide). Ali ako pratiš šta se dešava, usporiš, zastaneš, sačekaš i prodješ bez ikakvog problema.
Obilaženje i mimoilaženje od strane automobila, opet ako si strpljiv, pa se skloniš gde imaš mesta nema nikakvog problema, sa druge strane pošto su u potpunom čudu kakvo čudo vide, daju sebi malo više vremena da te osmotre, pa prolaze sporije, a sa druge strane imaju utisak da zauzimaš celu traku, tako da i kada obilaze obilaze prelaskom potpuno u susednu traku.
za sve koji su zaineresovani da vide i probaju trajk, često se motam po Kritičnoj masi, biciklijadama i sličnim grupnim vožnjama po Beogradu. pozvani ste, dodjite da se družimo (svake poslednje subote u mesecu, u 17h na Trgu Republike u Bgd).
Što se vožnje tiče, sve je drugačije. Uspon manje je naporan nego na biciklu, ali po cenu brzine (koja je u tom slučaju drastično sporija). Nema šprinta, barem ne onog klasičnog kada ustaneš i pustiš da ti težina tela pomaže. Svaki okret je iz snage, što može da rezultuje sporijom vožnjom (čak i ako imaš više kondicije od bicikliste). Naravno sve je stvar vežbe.
U gradu, manje možeš da se provlačiš, što može da bude problem, ali uz pametnu rutu, i strateško korišćenje trotoara, to ne mora da bude mana (opet si mnogo brži od saobraćaja).
Bezbednost: problem je recimo kada presecaš malu uličicu a na samom ćošku je parkiran auto. Praktično dok ga ne obidješ ne vidiš da li ima nekoga u poprečnoj ulici. Ovo znači da u takvim situacijama uvek moraš da staneš (nema proletanja, čak i kada imaš prednost).
Problem su i poprečno parkirani automobili koji izlaze u nazad (nema šanse da te vide). Ali ako pratiš šta se dešava, usporiš, zastaneš, sačekaš i prodješ bez ikakvog problema.
Obilaženje i mimoilaženje od strane automobila, opet ako si strpljiv, pa se skloniš gde imaš mesta nema nikakvog problema, sa druge strane pošto su u potpunom čudu kakvo čudo vide, daju sebi malo više vremena da te osmotre, pa prolaze sporije, a sa druge strane imaju utisak da zauzimaš celu traku, tako da i kada obilaze obilaze prelaskom potpuno u susednu traku.
za sve koji su zaineresovani da vide i probaju trajk, često se motam po Kritičnoj masi, biciklijadama i sličnim grupnim vožnjama po Beogradu. pozvani ste, dodjite da se družimo (svake poslednje subote u mesecu, u 17h na Trgu Republike u Bgd).
-
- Posts: 3
- Joined: 15 Oct 2020, 12:56
Re: Warrior trike
Koliko te koštao projekat, okvirno? Gdje si nabavio nacrt?freevesko wrote:Posle mnogo godina želje, 5 godina planiranja i primrema, nepuna tri meseca proizvodnje, konačno je gotov !
Pre godinu dana dobio sam u jednoj trange frange transakciji, uputstvo za izradu AZ Warrior trikea. Transakcija je bila bezvezna, ali je zato uputstvo original. nekih 17 dolara.
Osnovu pogona chini Shimano Nexus 8, napred je Santour XTC 48/38/28. Napred su BB5 kočnice a nazad jedma mala poslastica. Ručna kočnica - Pošto mi je trebala leva ručica menjača, desna mi je bila višak, i tako... ručna kočnica
Izuzetno je zgodna kada se ustaje i kada se seda. Cevka na kojoj je nameštena služi kao držač zastavice (na žalost trenutno nemam sliku)
zastavica je napravljena od štapa za pecanje i sigurnosnog prsluka. A može i da se spakuje kada se ne koristi.
Najveći deo proizvodnje je otišao na sistem za upravljanje. Originalno rešenje je značajno promenjeno, tako da na ovoj verziji osovina nije šraf već je integrisana sa ostatkom ramena.
Planirao sam inicijalno da imam jednu ručicu kočnice, ali se ispostavilo da je pravi pakao podesiti ceo sistem.
Na slici se vidi beli U flah, koji je služio kao spojka, sada su ostali samo njegovi ostaci...
Tricikl ima dva trkača,
Na slici se vidi zadnji. povratni deo lanca ide ispod njega, kroz baštensko crevo.
Trike ima retrovizore, koji su izuzetno korisni. Sedište je iz Staintrikes, vrlo prihvatljive cene (u poredjenju sa stranim sedištima).
toliko.
ležeči...
Veselin
-
- Posts: 3
- Joined: 15 Oct 2020, 12:56
Re: Warrior trike
Veliki pozdrav za sve! Vidim da ovaj forum nije baš aktivan unazad nekoliko godina, ali ja bih ipak da pokušam da potražim pomoć. Kupio sam projekat za Warrior trike i našao majstora koji to zna sve dobro da zavari. A mislim da mu je to i jedna vrsta izazova. Ono što bi mi trebalo kao pomoć jeste, gdje da nađem najbolje dijelove potrebme za recumbent trike., npr. točkovi?
-
- Posts: 3
- Joined: 15 Oct 2020, 12:56
Re: Warrior trike
Treba mi pomoć. Trenutno sam u fazi sastavlhanja warriora, 20". Koje kočnice mi preporučujete, prednje. Stražnje sam uzeo nekenhidrauličn3.