Baba vozi Yugo pogresnom stranom autoputa preko 120km/h
http://www.youtube.com/watch?v=2v7vZXF4pC4
Pogresnom stranom novosadskog autoputa preko 120km/h
Moderator: Moderatori
Pogresnom stranom novosadskog autoputa preko 120km/h
-- Ako pripadaš ljudskom rodu ne bacaj smeće u prirodu. --
http://www.pressonline.rs/page/stories/ ... ctionId=39
Ja ne mogu nikako da shvatim tu situaciju, ides pogresnom stranom autoputa i to u najbrzoj traci...
Ja ne mogu nikako da shvatim tu situaciju, ides pogresnom stranom autoputa i to u najbrzoj traci...
-- Ako pripadaš ljudskom rodu ne bacaj smeće u prirodu. --
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
igor wrote:
Ja ne mogu nikako da shvatim tu situaciju, ides pogresnom stranom autoputa i to u najbrzoj traci...
Koliko sa snimka raspoznajem,to je snimljeno na delu izmedju mosta kod Beske i NSa,
i tetka se kretala u pravcu NSa.
Na tom delu cesto ima kojekakvih radova,te se saobracaj usmerava na jedan deo autoputa,
gde se naravno postavljaju oni znakovi/branici izmedju traka,kako bi bilo jasno da se radi o jednom smeru,
i da ne moze da se obilazi,i time ugrozavaju oni koji se krecu drugom trakom.
Moguce je da se tetka zajebala,i nije krenula kuda treba.
Za sta naravno treba imati poseban nivo inteligencije ..
Ne vidim zasto bi inace neko vozio u suprotnom smeru,i to jos krajnjom desnom trakom.
Ako je namera bila da se namerno predje taj deo,tom stranom,
kontam taj neko bi vozio zustavnom trakom,i naravno ne 140,
a ne krajnjom desnom.
Ima i obrnutih priomera, recimo za deo puta koji spaja ostruznicko most i autoput bar 40% vozaca smatra da je jednosmeran, i oni koji idu ka mostu i od njega.
Sreca je samo to je put dovoljno sirok da uletanje u makaze, koje je tu normalna pojava, ne zavrsava pogubno.
Uvek sam tvrdio da za je najveci broj nesreca uzrok losa signalizacija, zbunjujuce oznake ili raskrsnice, lose izgradjeni putni objekti (kontra nagibi, ograde koje zaklanjaju pogled) i slicne pojave koje u trenutku dovedu vozaca u nedoumicu i on napravi gresku.
Naravno, u vecini slucajeva policija se zadrzi na tome da konstatuje da je vozac prekoracio brzinu makar to bilo i za 1 do 2 % i da je to iskljucivi razlog za nesrecu.
Sreca je samo to je put dovoljno sirok da uletanje u makaze, koje je tu normalna pojava, ne zavrsava pogubno.
Uvek sam tvrdio da za je najveci broj nesreca uzrok losa signalizacija, zbunjujuce oznake ili raskrsnice, lose izgradjeni putni objekti (kontra nagibi, ograde koje zaklanjaju pogled) i slicne pojave koje u trenutku dovedu vozaca u nedoumicu i on napravi gresku.
Naravno, u vecini slucajeva policija se zadrzi na tome da konstatuje da je vozac prekoracio brzinu makar to bilo i za 1 do 2 % i da je to iskljucivi razlog za nesrecu.