Dosadna pocetnicka pitanja
Moderators: IRalic, Moderatori
Dosadna pocetnicka pitanja
Budući da sam nov na ovom forumu, prvo da se predstavim;
Zovem se Damir Mihalička, iz Osijeka sam, poprilično mator - 45 kuka,..
Pazario sam kod Gorana u Palanci Bent na 2 točka (20 i 26")
Živim u krletci na 2 katu pa mi zbog manjka prostora tricikl za sada baš i nije opcija.
Na mom "običnom" gradskom bicu imam u zadnjoj glavi nexus sa 8 brzina, koji me razmazio;
staneš na semaforu u 6-toj, "na suho" tj. u mirovanju šaltaš u 2 i kreneš...
Ovo mi se čini još potrebnije na ležečem, pa sam od Gorana uzeo Bent bez točkova i prijenosa, za njih je zadužen eBay...
Ovaj dugi uvod je bio samo da ukažem da sam bent vozio kod Gorana u Palanci cca 5 min,
a za kupovinu potrebnog i ponovno sastavljanje će mi trebati barem 30-tak dana.
Priznajem da sam dosta njuškao po netu i ovom forumu, ali nisam našao odgovore na neka početnička pitanja.
Možda bi bilo dobro u jednom postu staviti neke upute za nas početnike, da vas negnjavimo - pojedinačno.
Mene bi najviše zanimalo:
1. Kod vožnje po ravnom - ravnoteža mi je OK, ali kod skretanja ili još gore - polukružnog okretanja -
mozak mi zbunjuje to što noge ostaju ravno, a ispod njih točak skreće...
Da li je teško naviknuti se i držati ravnotežu kod naglijih skretanja tj. okretanja.
2. Na "normalnom" bicu kad se penješ na neku nižu bankinu (cca 10 cm) dovoljan je kut od 45-90 stupnjeva
i podizanje prednjeg točka uz pomoć kormana.
Kako se ovo "izvodi" na ležečem i dali je uopće moguće popeti se bez spuštanja noge.
3. Da li je (kada se navikneš) osjećaj ravnoteže isto dobar kao na običnom bicu ili je ipak teže voziti ležeći.
4. Postoji li negdje na netu neki početnički manual?
Ameri imaju upute kako otvoriti čep na koli, pa je valjda netko obradio i ovo područje.
5. Sve čega se sjetite - vi koji već duže vozite, a pomoglo bi nama budućim ležačima....
Eto nadam se da nisam previše ugnjavio, jednog dana ću valjda i ja moći odgovarati na ovakva pitanja
Zovem se Damir Mihalička, iz Osijeka sam, poprilično mator - 45 kuka,..
Pazario sam kod Gorana u Palanci Bent na 2 točka (20 i 26")
Živim u krletci na 2 katu pa mi zbog manjka prostora tricikl za sada baš i nije opcija.
Na mom "običnom" gradskom bicu imam u zadnjoj glavi nexus sa 8 brzina, koji me razmazio;
staneš na semaforu u 6-toj, "na suho" tj. u mirovanju šaltaš u 2 i kreneš...
Ovo mi se čini još potrebnije na ležečem, pa sam od Gorana uzeo Bent bez točkova i prijenosa, za njih je zadužen eBay...
Ovaj dugi uvod je bio samo da ukažem da sam bent vozio kod Gorana u Palanci cca 5 min,
a za kupovinu potrebnog i ponovno sastavljanje će mi trebati barem 30-tak dana.
Priznajem da sam dosta njuškao po netu i ovom forumu, ali nisam našao odgovore na neka početnička pitanja.
Možda bi bilo dobro u jednom postu staviti neke upute za nas početnike, da vas negnjavimo - pojedinačno.
Mene bi najviše zanimalo:
1. Kod vožnje po ravnom - ravnoteža mi je OK, ali kod skretanja ili još gore - polukružnog okretanja -
mozak mi zbunjuje to što noge ostaju ravno, a ispod njih točak skreće...
Da li je teško naviknuti se i držati ravnotežu kod naglijih skretanja tj. okretanja.
2. Na "normalnom" bicu kad se penješ na neku nižu bankinu (cca 10 cm) dovoljan je kut od 45-90 stupnjeva
i podizanje prednjeg točka uz pomoć kormana.
Kako se ovo "izvodi" na ležečem i dali je uopće moguće popeti se bez spuštanja noge.
3. Da li je (kada se navikneš) osjećaj ravnoteže isto dobar kao na običnom bicu ili je ipak teže voziti ležeći.
4. Postoji li negdje na netu neki početnički manual?
Ameri imaju upute kako otvoriti čep na koli, pa je valjda netko obradio i ovo područje.
5. Sve čega se sjetite - vi koji već duže vozite, a pomoglo bi nama budućim ležačima....
Eto nadam se da nisam previše ugnjavio, jednog dana ću valjda i ja moći odgovarati na ovakva pitanja
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Pozdrav,
nexus možeš staviti i na rekumbent a vožnja se u mnogome razlikuje od klasičnog bicikla, kod skretanja okreceš pedale , kod padova manje boli jer si bliži
podu
nexus možeš staviti i na rekumbent a vožnja se u mnogome razlikuje od klasičnog bicikla, kod skretanja okreceš pedale , kod padova manje boli jer si bliži
podu
Vlada
born for trike
born for trike
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Dobro nam dosao Damire! i cestitam na kupoviniqlantisw wrote:Budući da sam nov na ovom forumu, prvo da se predstavim;
Zovem se Damir Mihalička, iz Osijeka sam, poprilično mator - 45 kuka,..
Pazario sam kod Gorana u Palanci Bent na 2 točka (20 i 26")
Cini mi se da sam vidjao po netu stranice koje se bave prvim voznjama na lezecim, objasnjavaju kako i sta,qlantisw wrote: Priznajem da sam dosta njuškao po netu i ovom forumu, ali nisam našao odgovore na neka početnička pitanja.
Možda bi bilo dobro u jednom postu staviti neke upute za nas početnike, da vas negnjavimo - pojedinačno.
ali nikako mi ne pada na pamet nijedna konkretna strana ili adresa.
A posto mi ovde volimo da pisemo, nikakva gnjavaza nije da na svacija pitanja odgovaramo ponaosob te stoga:
1. Da, skretanje je u pocetku dosta cudno, dok se covek ne navikne.Neko s enavikne za 5 minuta, a neko za 5 sati.qulantisw wrote: 1. Kod vožnje po ravnom - ravnoteža mi je OK, ali kod skretanja ili još gore - polukružnog okretanja -
mozak mi zbunjuje to što noge ostaju ravno, a ispod njih točak skreće...
Da li je teško naviknuti se i držati ravnotežu kod naglijih skretanja tj. okretanja.
2. Na "normalnom" bicu kad se penješ na neku nižu bankinu (cca 10 cm) dovoljan je kut od 45-90 stupnjeva
i podizanje prednjeg točka uz pomoć kormana.
Kako se ovo "izvodi" na ležečem i dali je uopće moguće popeti se bez spuštanja noge.
3. Da li je (kada se navikneš) osjećaj ravnoteže isto dobar kao na običnom bicu ili je ipak teže voziti ležeći.
4. Postoji li negdje na netu neki početnički manual?
Ameri imaju upute kako otvoriti čep na koli, pa je valjda netko obradio i ovo područje
Moje prvo iskustvo na dvotockasu je trajalo nesto vise od sat vremena, sa oko 20ak predjenih kilometara.
Prvo sam krenuo u dvoristu, i krenuo pravo bez vecih problema, ali kada sam stigao do ograde nisam znao okrenuti
Kazem batali ovo, daj ti meni ulicu, i tako je i bilo.Prvo sam jedno 10ak minuta vozikao po malim ulicicama u naselju,
a zatim kasnije izasao na "otvoren" put i provozao malo brze, polukruzno okretao i sl.
Tek pri kraju test voznje sam se u dovoljnoj meri navikao da bih se usudio izaci u gusci saobracaj po glavnijim ulicama.
Dakle samo malo strpljenja i malo vezbe i sve ce to doci na svoje. Sistemi percepcije i ravnoteze trebaju malo vremena da se priviknu na nove uslove u kojima funkcionisu, to je sve.
2. Kod lezeceg podizanje prednjeg tocka nije izvodljivo, te se bicikl u toj situaciji ponasa u sustini kao i turing bicikl sa teskim bisagama na prednjem tocku - ne mozes ga lako(ili uopste) na taj nacin podici na ivicnjak.
Lezecim se moze popeti na ivicnjak koji nije previse visok, recimo jedno 10, max 15cm, tako sto se prilazi ivicnjaku pod pravim uglom, i tik pre nego prednji tocak dodje do samog ivicnjaka prikocis i dozvolis da imas tek toliko inercije i brzine da se prednji tocak jednostavno sam popne na ivicnjak.
Sto je veci prednji tocak to je lakse ovo uraditi, a vece/tvrdje gume bolje stite felnu od ivicnjaka ako preteras sa brzinom prilaza.
Naravno amortizovana viljuska takodje pomaze.
Dakle svakako do odredjene visine ivicnjaka moze bez silazenja, ili jednostavno zastanes i jednom nogom guras pedalu a drugom nogom se potpomognes i zadrzis ravnotezu i popnes tocak na ivicnjak.
Sto se ivicnjaka generalno tice, treba paziti na proklizavanje zadnjeg tocka kad se penjes, jer ako si pod uglom zadnji tocak ume da proklizne (zbog obicno manje tezine an zadnjem tocku nego kod klasicnog bicikla) a kada proklizne takvom brzinom ces zavrsiti na asfaltu da neces ni znati sta ti se desilo.
Dakle u pocetku obrati paznju, a posle sve udje u rutinu.
3. Kada se naviknes osecaj ravnoteze je cak i bolji, i daleko brze moze da se prolazi kroz krivine, i sa vecom sigurnoscu/manje straha nego na uspravnom.
Sve je to zbog nizeg tezista mase, i sto je sediste lezeceg nize, to se brze moze proi kroz krivinu.
4. kao sto rekoh sigurno sam negde video, ali gde, to je vec pitanje na koje nemam odgovor
U svakom slucaju sve ce ti se samo akzati kad utegnes bicikl i pocnes da vozis. U pocetku je bitno samo da se opustis, a svakim kilometrom ces biti u tome bolji.
Principi voznje su isti kao i na uspravnom biciklu, samo se sve radi iz "druge perspektive" pa je osecaj nesto drugaciji.
Takodje treba imati u vidu da je skoro svaki lezeci bicikl drugaciji, i cak akda imas mnogo hiljada kilometara prevaljenih na svom biciklu,
sednes na neki drugi da probas, i jedva mozes da krenes. Ali vec posle par okretaja pedala pocnes da se privikavas i posle 10ak minuta ga vozis kao da je tvoj.
To ti je isto ono kao kad sednes u drugi auto pa ti je sve nekako drugacije, kvacilo pretvrdo, ili premekano, kocnice preosetljive ili previs mekane, upravljac tezak, i tome slicno.
Pa tako .. da ti nama sto pre sklopis bajs i da se vreme sto brze prolepsa da mozes da se vozis, i vozis, i vozis ..
Naravno ne zaboravi da bajk uslikas kada ga zavrsis, pa da nam se ovde pohvalis kako to red nalaze
Ako budes imao kakve nedoumice oko samog sklapanja, cak i najsitnije tipa kuda da provuces sajlu,
slobodno napisi i uvek ce biti tu nekog ko ce ti dati kakav savet i predlog.
Lezeci pozdrav!
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Weeee, još jedan bent u Hrvata. Weeeee!qlantisw wrote:Budući da sam nov na ovom forumu, prvo da se predstavim;
Zovem se Damir Mihalička, iz Osijeka sam, poprilično mator - 45 kuka,..
Kad se navikneš, nije problem. Ali kako kaže Igor, neki se naviknu brže, neki sporije.qlantisw wrote: 1. Kod vožnje po ravnom - ravnoteža mi je OK, ali kod skretanja ili još gore - polukružnog okretanja -
mozak mi zbunjuje to što noge ostaju ravno, a ispod njih točak skreće...
Da li je teško naviknuti se i držati ravnotežu kod naglijih skretanja tj. okretanja.
Nema teorije da digneš prednji kotač nekim normalnim načinom. Ideš skoro na silu, na način kako je Igor opisao. Ako nemaš prednju suspenziju, odustani od ove ideje.qlantisw wrote: 2. Na "normalnom" bicu kad se penješ na neku nižu bankinu (cca 10 cm) dovoljan je kut od 45-90 stupnjeva
i podizanje prednjeg točka uz pomoć kormana.
Kako se ovo "izvodi" na ležečem i dali je uopće moguće popeti se bez spuštanja noge.
Osobno - sad sam se toliko navikao na ležeće da mi je muka voziti običan bicikl. Nemam problema sa osjećajem ravnoteže, ali znam koja su ograničenja koja imam na bentu u odnosu na običan.qlantisw wrote: 3. Da li je (kada se navikneš) osjećaj ravnoteže isto dobar kao na običnom bicu ili je ipak teže voziti ležeći.
Slično učenje sam imao kad sam kupovao prvi recumbent (od Igora ). Najviše mi je pomogao canondaleov priručnik za recumbente (da, poznata marka canondale je imala dva benta u svojoj ponudi, manual se nalazi na http://www.cannondale.com/usa/usaeng/Ca ... ent_en.pdf ).qlantisw wrote: 4. Postoji li negdje na netu neki početnički manual?
Ameri imaju upute kako otvoriti čep na koli, pa je valjda netko obradio i ovo područje.
5. Sve čega se sjetite - vi koji već duže vozite, a pomoglo bi nama budućim ležačima....
Kratki opis kojim sam naučio nekoliko ljudi voziti bentove je:
a) nađi betonsko školsko igralište - košarkaško je OK ali nogometno je još bolje.
b) odi u jedan kut i namjesti se da ideš dijagonalno po igralištu.
c) Namjesti brzine nekako na sredinu - sredji zupčanik napred, negdje oko sredine otraga. Stisni kočnice, sjedni na bent.
d) na svoju jaču nogu namjesti pedalu okomito gore (12 sati) da je možeš stisnuti. Namjesti tu nogu. S drugom drži ravnotežu.
e) stisni pedalu, s drugom nogom održavaj ravnotežu, i pusti da prođeš 5-10 metara bez da padneš Ponovi nekoliko puta.
f) kad odradiš e), priključi drugi nogu i nastavi pedalirati. Ponovi nekoliko puta. Kad dođeš do kraja dijagonale, okreni se natrag i opet dijagonalno.
g) kad skužiš da možeš voziti ravno po dijagonali, kreni od kuta voziti po duljoj stranici, i radi krugove po igralištu. Kad ti dosadi jedan smjer, kreni u suprotnom smjeru.
Svi koji su htjeli probati, i preživjeli korak e), su na ovaj način naučili voziti moj bent u roku 15-20 minuta. Problem je preživjeti korak e) I da, ja sam dobar gazda, nije mi smetalo što je bicikl padao par puta
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Igore & Stajp - PUNO HVALA,..
Jučer popodne bio u Palanci i prevezao ramu u Osijek.
Ono u vezi bankina sam pitao jer su u zadnje vrijeme Osijek premrežili biciklističkim stazama.
Većina ih ide pored pješačkih nogostupa.
Naravno da bankine nisu spustili do kraja nego su ostavili cca. 1/3 visine normalne bankine,
projektant ili vozi full downhill MTB ili još vjerojatnije - bicikl je zadnji put vozio u 6-tom osnovne.
Malo samohvale iz škole vožnje - Korak "E" sam savladao odmah u Palanci iz prve, nisam ni znao da to treba biti teško
Kao iz onog vica - šta zna dijete što je 20 kila, uzme i nosi...
Po mome planu, ako sve bude OK na relaciji Njema - Hr, moj "LEŽO" bi trebao biti sastavljan negdje 15.2. a gotov do 1.3.
Tako da ću vas tek onda zagnjaviti
Za sada još uvijek sjedeći pozdrav..
Jučer popodne bio u Palanci i prevezao ramu u Osijek.
Ono u vezi bankina sam pitao jer su u zadnje vrijeme Osijek premrežili biciklističkim stazama.
Većina ih ide pored pješačkih nogostupa.
Naravno da bankine nisu spustili do kraja nego su ostavili cca. 1/3 visine normalne bankine,
projektant ili vozi full downhill MTB ili još vjerojatnije - bicikl je zadnji put vozio u 6-tom osnovne.
Malo samohvale iz škole vožnje - Korak "E" sam savladao odmah u Palanci iz prve, nisam ni znao da to treba biti teško
Kao iz onog vica - šta zna dijete što je 20 kila, uzme i nosi...
Po mome planu, ako sve bude OK na relaciji Njema - Hr, moj "LEŽO" bi trebao biti sastavljan negdje 15.2. a gotov do 1.3.
Tako da ću vas tek onda zagnjaviti
Za sada još uvijek sjedeći pozdrav..
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Bez brige, isto s*anje su napravili i u Zagrebu - biciklističke bankine su visine 3-4 cm, što je dosta bolno izvesti na ležećem bez suspenzije. Svaku put kad se moram popeti na jednu takvu kažem: "je** ma*** Bandiću i njegovim spuštenim rubnicima, mogao ih je spustiti do kraja" Nije da nisu na mjestima spustili skroz, ali većinom su stavili te nekakve ukrasne bankine koje su tih 1/3 normalne ..qlantisw wrote:
Ono u vezi bankina sam pitao jer su u zadnje vrijeme Osijek premrežili biciklističkim stazama.
Većina ih ide pored pješačkih nogostupa.
Naravno da bankine nisu spustili do kraja nego su ostavili cca. 1/3 visine normalne bankine,
projektant ili vozi full downhill MTB ili još vjerojatnije - bicikl je zadnji put vozio u 6-tom osnovne.
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Pa stajp ti imas i prednje i zadnje suspenzije koje rade vrlo dobr tako da ne bi trebao imati problema sa bankinama...a mogao bi da se zaletiš do čovjeka u Osijek...pa za 12 sati si tamo ako malo potegneš i onda mu sve lijepo pokazes.Ja bi ali imam trajk a to ga ne zanima
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
E da, te bankine, to ti je radi tvoje bezbednosti !! Sta da je prelas gladak pa da se zaletis svom brzinom i izletis pred auto
Ista je prica i ovde, s tim sto mi jos imamo i neke rukohvate, kad biciklista stane da moze da se pridrzi, da ne iskopcava noge is SPD pedala
Ista je prica i ovde, s tim sto mi jos imamo i neke rukohvate, kad biciklista stane da moze da se pridrzi, da ne iskopcava noge is SPD pedala
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
@histria imam ja i Igorov stari highracer, s kojim češće idem u grad jer me manje strah ako ga ukradu! A onda bi suspenzija dobro došla
@Igor - pogledam i lijevo i desno, nije neki problem prikočiti kad silazim. Problem je opet popeti se
@Igor - pogledam i lijevo i desno, nije neki problem prikočiti kad silazim. Problem je opet popeti se
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Huh, evo!
Samo da javim da sam još uvijek živ, jer koliko je vremena prošlo...
Zapelo je sa Njemačkom jer zbog recesije (ovo je moderno!) žena kod koje sam slao dijelove nije došla u 2. mj. kako je trebalo,
nego je odgodila put za Uskrs...
E sad crkva valjda ima nešto protiv ležećih bicikala pa ove godine Uskrs pada turbo kasno...
Da neduljim - Jučer stigla žena i dijelovi iz Njeme, jučer uz rješavanje sitnih problema koji uvijek oduzmu 90% vremena (Npr. najviše smo se napatili sa nexus 8 glavom jer sam kupio verziju sa nožnom kočnicom - kao na poniki, naravno da ne želim da koči kad unatrag vrtim pedale, mislio sam da će to biti jednostavno demontirati - e pa i nije baš jednostavno!), frend stavio gume na točkove, užbicao nexus 8 glavu, demontirao nožnu kočnicu sa iste, montirao srednji tj. prednji pogon; danas nastavljamo!
Ako bude sve OK, sastavljeno danas ili sutra!
Samo da javim da sam još uvijek živ, jer koliko je vremena prošlo...
Zapelo je sa Njemačkom jer zbog recesije (ovo je moderno!) žena kod koje sam slao dijelove nije došla u 2. mj. kako je trebalo,
nego je odgodila put za Uskrs...
E sad crkva valjda ima nešto protiv ležećih bicikala pa ove godine Uskrs pada turbo kasno...
Da neduljim - Jučer stigla žena i dijelovi iz Njeme, jučer uz rješavanje sitnih problema koji uvijek oduzmu 90% vremena (Npr. najviše smo se napatili sa nexus 8 glavom jer sam kupio verziju sa nožnom kočnicom - kao na poniki, naravno da ne želim da koči kad unatrag vrtim pedale, mislio sam da će to biti jednostavno demontirati - e pa i nije baš jednostavno!), frend stavio gume na točkove, užbicao nexus 8 glavu, demontirao nožnu kočnicu sa iste, montirao srednji tj. prednji pogon; danas nastavljamo!
Ako bude sve OK, sastavljeno danas ili sutra!
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Woohoo ! Nestrpljivo cekamo, i drzimo palceve
Pozz
Pozz
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Preko Uskrsa se fino izležavaoIRalic wrote:Woohoo ! Nestrpljivo cekamo, i drzimo palceve
Pozz
U petak - sastavljeno sve oko 20 h - večernje izležavanje...
U subotu malo izležavanja da ga upoznam i da se sprijateljimo...
U nedjelju jedna "jača" ruta od 38 km...
U ponedjeljak opet jedna jača ruta od 32 km...
Sve u svemu skinuo sam svoju prvu ležeću stoju km...
Najugodniji mi je tempo od oko 28 km/h, samo to ovi moji iz društva teško prate na normalnim biciklima
Bicikl ide fino, zadnja glava sa 8 brzina je spas, sve u svemu i više nego što sam očekivao.
Jedino bih investirao u kvaliteniji sic, (IGORE HELP!!!) ovaj koji imam je Goranova samogradnja i nekako mi je prečeličan,
možda nije za moju visinu, pardon nizinu (168cm), kada sam ga potpuno polegao ( u zadnji položaj) malo žuljaju cijevi na spoju kičme i guzice...
Probalo ga voziti 20-tak ljudi, neki oduševljeni, većina skeptična,..
Ljudima je teško utuviti u glavu da 100m vožnje u 20tak sekundi je prekratak period za bilo kakav sud o bilo čemu...
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
E, nista ti ne verujem dok ne pokazes slike
Sto se fotelje tice, probaj mozda da za pocetak dodas kakvu penu/sundjer ako negde zulja, pa vidi pomaze li ista.
Ona gusta pena zatvorenih celija sto se korisit za izolaciju cevi je dobra za to, ili od slicnog materijala ona kamp podloga za spavanje.
Inace samo Goranovo sediste tog tipa i nije tako lose, nego je vise problem u presvlaki, jer sigurno nije mogao naci neki tvrdji "sundjer"
pa se lako kompresuje pod tezinom tela.
Trebalo bi uskoro da idem put Poljske nadam se, pa mogu doneti jedno ono stakleno u velicini S. Kosta, ali je provereno udobno i kvalitetno
Pozzzz
Sto se fotelje tice, probaj mozda da za pocetak dodas kakvu penu/sundjer ako negde zulja, pa vidi pomaze li ista.
Ona gusta pena zatvorenih celija sto se korisit za izolaciju cevi je dobra za to, ili od slicnog materijala ona kamp podloga za spavanje.
Inace samo Goranovo sediste tog tipa i nije tako lose, nego je vise problem u presvlaki, jer sigurno nije mogao naci neki tvrdji "sundjer"
pa se lako kompresuje pod tezinom tela.
Trebalo bi uskoro da idem put Poljske nadam se, pa mogu doneti jedno ono stakleno u velicini S. Kosta, ali je provereno udobno i kvalitetno
Pozzzz
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Jer vjeruješ da ga uopće nisam slikao, samo sjedi i vozi...IRalic wrote:E, nista ti ne verujem dok ne pokazes slike
Trebalo bi uskoro da idem put Poljske nadam se, pa mogu doneti jedno ono stakleno u velicini S. Kosta, ali je provereno udobno i kvalitetno
Pozzzz
Inače sam anti-talent za fotografiju, ali slikati ću nešto popodne sa mobom (jedini fotić koji imam ) pa sutra probam staviti...
Sada sam na poslu
Svakako sam mislio da mi kupiš jedno to original sjedište ako nije problem, samo reci gdje i kako da ti dostavim pare
LP
Re: Dosadna pocetnicka pitanja
Evo par slikica leže...
- Attachments
-
- Lezo 3.jpg
- (167.36 KiB) Downloaded 236 times
-
- Lezo 2.jpg
- (153 KiB) Downloaded 236 times
-
- Lezo 1.jpg
- (172.09 KiB) Downloaded 236 times