Post your recumbent !
Moderators: IRalic, Moderatori
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Post your recumbent !
ili ti: na cemu lezite ?
Ja sam iskoristio veliko prolecno ciscenje da napravim par fotki,pa evo ..
Ja sam iskoristio veliko prolecno ciscenje da napravim par fotki,pa evo ..
Oooo, vidim radilo se u međuvremenu...
Impresivno, veoma funkcionalno i odlično uklopljeno.
Sam princip rada fantastičan, komotno i komforno rukovanje, izuzetno atraktivno - retko se sreće na našim prostorima.
Svaka čast, mislim da bi svako poželeo jedan takav!
Jedino mi taj bicikl malo čudan i nekako smešan...
Da ne bude zabune, ja sam komentarisao AIRZOUND.
.
Impresivno, veoma funkcionalno i odlično uklopljeno.
Sam princip rada fantastičan, komotno i komforno rukovanje, izuzetno atraktivno - retko se sreće na našim prostorima.
Svaka čast, mislim da bi svako poželeo jedan takav!
Jedino mi taj bicikl malo čudan i nekako smešan...
Da ne bude zabune, ja sam komentarisao AIRZOUND.
.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Goran wrote: Da ne bude zabune, ja sam komentarisao AIRZOUND.
.
Nego,sprava je cudo! I onaj nasnimljeni zvuk,i ne lici bas na zvuk koji proizvodi.
Da se razumemo,zvuk nije neki duboki kamionski,ali je veoma glasan,
i ton vise podseca na voz
Varsavski metro u originalu!
Da sve ne bi bilo tako savrseno,boca od 0,5 litara je poprilicno mala,
bar za nase uslove,te je jedan krug oko Ade dovoljan,pa da se pumpa opet.
Moracu da nabacim neku vecu bocu,nema mi druge ..
Imam predlog. Uzmi ti druže Raliću jedan kompresor, komplet sa bocama, od nekog starog fap-a i montiraj. Ne samo da ćeš imati zvuk kao kamion nego ćeš i ličiti na njega. I što je najvažnije uvek ćeš imati dovoljno vazduha za trubicu.IRalic wrote: Da sve ne bi bilo tako savrseno,boca od 0,5 litara je poprilicno mala,
bar za nase uslove,te je jedan krug oko Ade dovoljan,pa da se pumpa opet.
Moracu da nabacim neku vecu bocu,nema mi druge ..
Saćuja dati objasnim....
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
3ker wrote:[
Imam predlog. Uzmi ti druže Raliću jedan kompresor, komplet sa bocama, od nekog starog fap-a i montiraj. Ne samo da ćeš imati zvuk kao kamion nego ćeš i ličiti na njega. I što je najvažnije uvek ćeš imati dovoljno vazduha za trubicu.
Hvala za predlog,ali ipak cu preskociti ;-p
Vec sam nabavio malecnu bocu za kiseonik (ronilacka prva pomoc) sa reduktorom pritiska
Sa njom dolazi i mini rucni kompresor koji pumpa do 100Bar-a
Vidim konacno si ubedio direktora,da ubedi sefa da treba da ti se napravi tricikl
Lepo lepo
Nego,nesto ti dugacke te kurble Gde su ti one sto si skracivao ?
(ako ti skupljaju prasinu,daj ih meni ;-> )
Nego,nesto neuspevam da u postu vidim slike koji si linkovao,
te evo,da probam ja,mozda upali:
Last edited by IRalic on 13 Apr 2008, 21:37, edited 1 time in total.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Nego,kad smo vec kod Stein trajkova,da se i ja pohvalim svojim primerkom <skroman>
Steintrikes Speedster 16/16 prototip
Samo bih zeleo reci,da je ovom trajku do sada zivot bio maceha,
koja ga je zlostavljala i kaznjavala zatvaranjem u,ni manje ni vise,hladno i vlazno kupatilo ..
Ja sam ga spasio,zalecio mu rane,i skinuo par vradzbina iz proslosti,
pa cemo da vidimo dal ce od njega covek,uhm pardon,trajk da ispadne
Steintrikes Speedster 16/16 prototip
Samo bih zeleo reci,da je ovom trajku do sada zivot bio maceha,
koja ga je zlostavljala i kaznjavala zatvaranjem u,ni manje ni vise,hladno i vlazno kupatilo ..
Ja sam ga spasio,zalecio mu rane,i skinuo par vradzbina iz proslosti,
pa cemo da vidimo dal ce od njega covek,uhm pardon,trajk da ispadne
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Da3ker wrote:težina?
original je bio 10.800 grama...
Sada meri 12.900 bez pedala,podloge za sediste i svih ostalih dodataka.
Takodje sam merio komponentu po komponentu pre sklapanja,
i ispada da na srafove i po koju maticu,gumenu chain stay zastitu,zip vezice,vazduh u gumama, i crevo za lanac odpada preko 800 grama (razlika izmerene ukupne tezine,i zbira izmerenih komponenti)
Treba imati u vidu da delove koje sam stavio su sve,samo ne lagani.
Primera radi,samo zadnja Shimano FH-M475 nabla je teska 538g sa zatvaracem,
Tiagra pogon ima 926g (bez srafova),a BB-UN25 citavih 322g ..
Sve u svemu,promenom zadnje nable,pogona i njegove osovine,
i stavljanjem laksih menjaca se moze skinuti 750-850g
a bez kupovanja astronomsko skupih delova.
Al pravo da ti kazem,ni ovih 14kg kad nakacim sve moje drangulije nije lose
Veoma dobro ubrzava,a kada zatreba,podize se bez po muke i sa njime barata.
Nego,nisi mi odgovorio sta si radio sa onim kratkim kurblama ?
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
svaka cast za link! Ako sam dobro shvatio,lik je iz Beograda ?misaxtr wrote:http://www.youtube.com/watch?v=iJSGi6cbtxs
Nacuo sam od raje da ima neki tamo,na nekom brdu,sto je sam napravio ..
A ovaj lik je po svoj prilici glavni osumljiceni
Veoma je dobro prikazano sta je stustina svega,a to je udobna voznja.
Nije bitno da li to izgleda kao fabricko,ili kao samlevenih par bejseva zajedno,
bitna je funkcija,koja je u biti ista bez obzira kako sve to izgleda.