kunalagon wrote:IRalic wrote:
Heee

a ja onomad bas cekao da pocne kisa, pa da krenem u probu bisaga i prednjeg paktregera kucne radinosti,pred put od 1200+km
Jel ti to nisi planirao da se vratis odande de ides?

Pa, za svaki slucaj spakovao sam skoro sve sto sam od stvari imao
Inace nije u pitanju plivanje sa bisagama, nego najobicniji letnji pljusak, ili duza sitnija kisa.
Vec sam pominjao kako mi je na putu do Makedonije SVE bilo NAMOCENO vodom posle pljuska od mozda 15ak minuta
koji nas je uhvatio na sred otvorengo puta gde nije bilo mesta da se sklonimo.
Pri tome su te Bole bisage bile reklamirane kako imaju materijal koji ne pusta vodu.
Kisa je ponovo padala uvece, i tokom noci, i bilo je hlano i vlazno,
te mi se stvari i nisu bas prosusile do sutra ujutru, kada sam kupio paket kesa za smece i sve spakovao u njih,
a zatim njih gurnuo u bisage.
I tog dana je udario pljusak, pred Pristinom, i stvari su manje vise bile spasene sa tim kesama,
ali su bisage opet bile namocene, i prosipao sam vodu iz njih, iako sam ih koliko god je bilo moguce pokrivao i stitio istim tim kesama
odkore i sa strane.
Potrebno je samo jedno ovakvo iskustvo i da covek shvati da su vodootporne, tj u najmanju ruku bisage otporne na pljuskove zlata vredne.
Nemora da se sa njima pliva, ali osnovna zastita od pljuska, i od vode koja prska sa tocka je nesto sto svaka bisaga mora da ispuni,
osim ako ne nameravate da vozite bajs po nekoj pustinji u kojoj nikada ne pada kisa
Sto se tezine tice, rekao bih da se sve preko 10 itekako oseti u nekim situacijama.
Sad, verujem da takodje tezina samog bicikliste pravi razliku, npr ja imam dosta manje od kolege koji ne oseca 30kg

Na pravcu se uglavnom ne oseti, isim inertnosti bicikla zbog veceg tereta naravno.
Dakle napornija/sporija ubrzanja, i naravno uzbrdice.
Ali kada se skrene sa asfaltiranog puta, ili se manevrise pri malim brzinama, oseti se itekako.
Na strmom neravnom makadamu treba biti prilicno oprezan kada se ima mnogo tereta pozadi, jer prednji tocak cas posla poskoci,
a onda od upravljanja nema nista, dok se isti ne spusti na zemlju.
Naravno veliku ulogu igra i sama pozicija tereta. On treba da je sto nize postavljen, te upravo zbog toga nisam fan tih bisaga iz tri dela,
gde je najveci deo upravo taj odgore,a oni sa strane kratki, a jos i na taj odgore obicno ljudi natovare i sator i vrece i svasta nesto,
jer su bisage relativno malene i u njima nema puno mesta, te se sve navaljuje bas odgore i vezuje uzadima.
Ja sam zagovornik koriscenja i prednjih bisaga, kako bi se teret ravnomernije rasporedio.
Kako zbog uticaja na stabilnost celog bajka, toliko i zbog rasporeda tezine medju tockovima radi njih samih.
Kod natovarenog bicikla velika vecina tezine je upravo na zadnjem tocku, pa kad jos dodas 10-20-30kg na zadnji paktreger
tocak trpi poprilicno, sto opet zavisi od tezine bicikliste i kvaliteta tocka, te nije isto kad ja teram 30kg i kad 30kg tera kolega Kunalagon
Sve u svemu, natovari, probaj, i u pocetku oprezno, dok ne osetis kako se bajk i teret zajedno ponasaju,
pa ces sam videti sta ti funkcionise a sta ne
Pozzz