Pitanje za sve bajkere, moze li preraditi v-brake sistem na disk?
Ako moze kot to radi?
Nebi da menjam bajs ako nemoram
pozz
Prepravka
Moderator: Moderatori
Re: Prepravka
Koliko sam ja informisan moguće je delimično prepraviti v-brake na mehanički disk, na hidraulični nikako.
Međutim, nećeš mnogo uštedeti tom prepravkom. Jedino što možeš iskoristiti su ručice kočnica, a disk i kočionu čeljust
moraš da nabaviš, sajle naravno promeniš, nisu skupe a vredi ih promeniti kad se već rastura. Naravno, moraš da imaš
ram koji podržava disk kočnice, i viljušku takođe.
Ne znam da li si na ovo mislio ili ne!?
Međutim, nećeš mnogo uštedeti tom prepravkom. Jedino što možeš iskoristiti su ručice kočnica, a disk i kočionu čeljust
moraš da nabaviš, sajle naravno promeniš, nisu skupe a vredi ih promeniti kad se već rastura. Naravno, moraš da imaš
ram koji podržava disk kočnice, i viljušku takođe.
Ne znam da li si na ovo mislio ili ne!?
Re: Prepravka
Da ne zaboravimo i još dve sitnice: prednja i zadnja glava, a ponekad majstori i žice ubace u račun
Ponekad je prosečan V-b bolji od lošeg/jeftinog diska

Ponekad je prosečan V-b bolji od lošeg/jeftinog diska
Vlada
born for trike
born for trike
Re: Prepravka
I ja sam istog misljenja...pedala wrote:Ponekad je prosečan V-b bolji od lošeg/jeftinog diska
Kada krenem - znaću kuda, kada stignem - znaću zašto, kad se vratim... znaću kome
Re: Prepravka
Sa naglaskom na "ponekad"...
Po suvom, asfaltu, relativno ravnom, sve je jedno. Tj, prednost V-brake zbog cene, pa čak i cantilever na mom starom Maxamu sasvim vrši posao. Hidrauličnim diskovima je potrebna mala sila pritiskanja ručice za extra kočenje, što zna da bude prednost pri dugačkim spustovima (5 i više km), dok na lošijim v-brake zna itekako da zaboli ruka.
Kad padne kiša, situacija se polako menja u korist diskova, jer se već pri malom kočenju zagreju dovoljno da su stalno suvi i u savršenom stanju za ono za šta su napravljeni.
Još kad kočiona površina v-brake (felna) upadne u blato, sneg ili se nakupi bilo koja druga prljavština, više od kočenja nema velike vajde.
I na kraju, posle par godina V-brake kočenja, vreme je da se planira zamena felne, jer ako se istroši i pukne, zna da bude jako rizično!
Eto...
Po suvom, asfaltu, relativno ravnom, sve je jedno. Tj, prednost V-brake zbog cene, pa čak i cantilever na mom starom Maxamu sasvim vrši posao. Hidrauličnim diskovima je potrebna mala sila pritiskanja ručice za extra kočenje, što zna da bude prednost pri dugačkim spustovima (5 i više km), dok na lošijim v-brake zna itekako da zaboli ruka.
Kad padne kiša, situacija se polako menja u korist diskova, jer se već pri malom kočenju zagreju dovoljno da su stalno suvi i u savršenom stanju za ono za šta su napravljeni.
Još kad kočiona površina v-brake (felna) upadne u blato, sneg ili se nakupi bilo koja druga prljavština, više od kočenja nema velike vajde.
I na kraju, posle par godina V-brake kočenja, vreme je da se planira zamena felne, jer ako se istroši i pukne, zna da bude jako rizično!
Eto...

There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...
Re: Prepravka
Hmm
Kad bolje skalkulisem troskove tu su negde kao kad bi doplatio zamenu mog bajsa sa nekim koji ima diskove, i pritom je dosta mladji...
stim sto je prepravka na disk sistem mog bajka pravi najtmer, i lakse je gore pomenuto.
Baj d vej, fala vi site koji zborase na ovo iskanje

Kad bolje skalkulisem troskove tu su negde kao kad bi doplatio zamenu mog bajsa sa nekim koji ima diskove, i pritom je dosta mladji...
stim sto je prepravka na disk sistem mog bajka pravi najtmer, i lakse je gore pomenuto.
Baj d vej, fala vi site koji zborase na ovo iskanje
