Que !?mixitron wrote:
1. Glupo pitanje - hoće li BIOS kočnice koja koristi DOT ulje detektovati da si sipao sintetiku i blokirati rad sistema?
Pa itekako ima veze,i to direktne fizickemixitron wrote:
2. Kakve veze ima usijavanje rotora sa temperaturom ključanja ulja u kočnici? Ako hidraulika proključa od toplote sa rotora - proključaćeš ti znatno pre nje, ima samo da crvči i na šakama i na zadnjici.
To bre ključa od pritiska.
I drugo, rotore sam video da usijavaju jedino vozila sa silom kočenja preko 1G.
Kociona tecnost je u kontaktu sa klipom i klestima,ne ?
Dakle: grejes kocione obloge,one prenose toplotu na klip i kljesta,
a dalje se toplota prenosi na viljusku,nablu/tocak,i naravno kocionu tecnost.
Kada pregrejes kocionu tecnost,ona pocinje da kljuca,
i pojavljuju se mehurici u njoj ..
Usijani rotor sam video samo na slici,u Magura katalogu za '05,strana 7,donji levi ugao.
Usijan je na test stolu.I sasvim se lepo crveni
Ne znam da li ga je neko uspeo usijati pri "normalnoj" upotrebi,
licno nisam cuo niti video,
ali ako imas dovoljno dug spust,i dovoljnu masu na bajsu,sve je moguce ..
Jednom sam "odmeravao" temperaturu svog rotora i Saletovog (na turi Goc i jos poneka planinica)
odmah posle duzeg spusta,kada smo zastali kod nekih domacina da natankujemo vode.
Priblizavao sam prst polako,ne bi li osetio temperaturu bez pipanja.
Moj sam uspeo da dodirnem,
i da se ne opecem (recimo da je imao bar 60ak stepeni)
a Saletov sam na trenutak dodirnuo,i sprzio prst u momentu !
To me je naucilo da rotore vise ne pipam
Ja sam na tom spustu prilicno jurcao,bez mnogo kocenja,dok je Sale kao i uvek kulirao,
i koristio svoje kocnice ne bi li odrzao njemu prijatnu brzinu.
POzzzzz