Nema poll-a ovde tako da cje icji ovako. Shta je pametniji izbor za enduro i cross-country trke?
Poz. Viktor
Full-suspension ili Hardtail za cross country
Moderator: Moderatori
Full-suspension ili Hardtail za cross country

You mess with a rest now the best will make a mess.
Ako pogledamo sta se vozi na svetskim kup i sampionatima - ubedljivo vodi hardtail u odnosu na fullsus.
Elem, hard ramovi su vec godinama neprikosnoveni kada je u pitanju klasican XC COUNTRY.
Poslednjih godina se ipak sve vise i u ovoj disciplini pojavljuje fullsus. Ipak, da bi takav bajs zadovoljio kriterijume XC voznje, mora da bude izuzetno kvalitetan, pocevsi od rama pa na dalje. Naime, osnov dobrog takmicarskog XC bajka je njegova tezina, Sto laksi - to bolji. E tu full sus mora da bude do j... da bi ispunio takav kriterijum.
U vrhu takvih je SPECIALIZED EPIC, MERIDA XC MISSION, JAMIS, TURNER i drugi vrhunski modeli, ali oni koooostaju... i ovde ih nema, ili se pojavi tek pokoji " sveze uvezen ".
Dakle, za nase uslove ogranicenog budzeta, hardtail je jos uvek mnogo ekonomicniji izbor, jer tezak full sus a uz to i sa slabijim delovima = lose performanse i bajsa i onog ko ga vozi.
Elem, hard ramovi su vec godinama neprikosnoveni kada je u pitanju klasican XC COUNTRY.
Poslednjih godina se ipak sve vise i u ovoj disciplini pojavljuje fullsus. Ipak, da bi takav bajs zadovoljio kriterijume XC voznje, mora da bude izuzetno kvalitetan, pocevsi od rama pa na dalje. Naime, osnov dobrog takmicarskog XC bajka je njegova tezina, Sto laksi - to bolji. E tu full sus mora da bude do j... da bi ispunio takav kriterijum.
U vrhu takvih je SPECIALIZED EPIC, MERIDA XC MISSION, JAMIS, TURNER i drugi vrhunski modeli, ali oni koooostaju... i ovde ih nema, ili se pojavi tek pokoji " sveze uvezen ".
Dakle, za nase uslove ogranicenog budzeta, hardtail je jos uvek mnogo ekonomicniji izbor, jer tezak full sus a uz to i sa slabijim delovima = lose performanse i bajsa i onog ko ga vozi.